Postani član

Zaslužujete ekskluzivan i kvalitetan sadržaj.

Ovako nešto je šteta pojesti: Nedeljko iz vode izvadio monstruma od 30 kg

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pecam otkad znam za sebe, ni ja, ni moji prijatelji nikad u životu nismo vidjeli tako velikog šarana.

Eno ga sad pliva u ribnjaku u Bizovcu, nisam imao srca da od njega napravim “riblju čorbu”, rekao je Nedeljko.

• Bio sam sam u čamcu, i gospodin je došao i opalio kapitalac, priča kroz smijeh Nedeljko Mihaljević (48) koji je u srijedu u Dunavu nedaleko od Kopačkog rita imao svoj ulov života. Dunavski ljuskavi šaran od 30 kilograma upecao se na njegove silikonske varalice, a borba je, priča , trajala više od 30 minuta, sve dok se šaran nije umorio.

“Prvo sam mislio da je som”

Arhiv
  • Prvo sam mislio da je som u pitanju jer sam vidio da je velika riba, ali ovo nisam očekivao. Kad sam krenuo za njim, vukao je i mene i čamac pola sata, četiri puta mi je ispadao iz mrežice. Ni sam ne znam kako sam ga uspio ubaciti u čamac, ruke su mi drhtale od tog natezanja, sve dok se nije umorio, nije odustajao – kaže Nedeljko pa dodaje kako nije imao srca ni pomisliti da njegov najteži riblji protivnik završi u gulašu ili na roštilju, prenosi Bosnainfo.

Kada smo stigli do obale i vidio da je živ, nazvao sam kolege iz Bizovca koji skupljaju tako velike primjere riba u svom ribnjaku da dođu po njega. Oni su se oduševili i odnijeli ga. Kapitalac je tako živ i zdrav, pliva sad u njihovom ribnjaku i veseli druge. Ali, i da ga oni nisu htjeli uzeti, pustio bih ga nazad u Dunav. Ovako nešto je šteta pojesti – kaže.

Nedeljko inače peca, kako kaže, otkad zna za sebe. Kako je u penziji, svakog dana je u svom čamcu.

• Često znam uloviti velike ribe i imam iskustva s tim, ali ovo mi je dosad najveći šaran kojeg sam upecao. Imao sam jednog od 10 kilograma i jednog od 12, njih sam pokupio i pojeo s prijateljima – rekao je kroz smijeh Slavonac za 24sata.