RAK kaznio OBN sa 20.000 KM, PINK BH sa 7.000, a RTRS će platiti 5.000 KM

Agencija je po uloženom prigovoru osnivača Muzeja ratnog djetinjstva, izvršila analizu „Dnevnika 2“ emitovanog dana 05.02.2018. godine. Utvrđeno je da su u navedenom prilogu iznijeti vlastiti komentari autorke priloga koji nisu bili odvojeni od vijesti, saopćeno je iz RAK-a

Regulatorna agencija za komunikacije (RAK) u aprilu i maju izrekla je novčane kazne televizijama OBN, PINK BH i RTRS.

Na osnovu rezultata analize spornih programskih sadržaja RAK je utvrdio “očigledno postojanje sponzorskog angažmana između OBN televizije i kompanije “International Health” u cilju promocije “liposukcijske ishrane”, kao i specijalne bolnice “Sveti vid”.

Tako je OBN televiziji izrečena novčana kazna u iznosu od 20.000,00 KM radi “kršenja člana 3. (2)Opšti principi komercijalnih komunikacija, člana 9. (1) Trajanje televizijskog oglašavanja i teletrgovine, člana 16. Opšti principi u vezi sa sponzorstvom ( 1),( 2),( 3). i (4)., člana 18. (3) Opšti principi u vezi s plasmanom proizvoda Kodeksa o komercijalnim komunikacijama, u emisijama “Dejana talk show” koje su emitovane u periodu od 02. do 24. decembra 2017. godine”.

– Naime, u jednoj od emisija pod nazivom “Dijeta koja mi je promijenila život”, kroz cjelokupno trajanje emisije promovisana je “liposukcijska ishrana”, u kojoj pozitivna iskustva dijele zadovoljni korisnici. Pored toga, u emisiji “Sanjam da vidim”, OBN televizija je promovisala Specijalnu bolnicu Sveti vid iz Beograda, u kojoj su gosti bili zadovoljni pacijenti bolnice, kao i njen generalni direktor – saopćio je RAK.

Pored navedenih emisija, Agencija je utvrdila da je sporan i programski sadržaj koji je emitovan 9. decembra 2017., u kojoj su gosti bili povratnici u BiH i Republiku Srbiju, odnosno dio emisije u kojoj jedna od povratnica dijeli iskustvo o pokretanju proizvodnje piva “Kabinet pivara”. Utvrđeno je, navodi RAK, kršenje člana 3, stav 2 Kodeksa o komercijalnim komunikacijama koji se odnosi na prikrivene komercijalne komunikacije, koje su zabranjene, iz razloga što je voditeljica navodila razgovor u svrhu promocije ovog proizvoda.

PINK BH televiziji izrečena je novčana kazna u iznosu od 7.000 KM radi “kršenja člana 9. (1) Trajanje televizijskog oglašavanja i teletrgovine Kodeksa o komercijalnim komunikacijama.

– Na osnovu provjere usklađenosti programa PINK BH televizije sa pravilima i propisima Agencijе, utvrđeno je da je u analiziranom periodu od 18.do 24. decembra 2017. godine došlo do prekoračenja dozvoljene minutaže oglašavanja, pri čemu su prekšene odredbe Kodeksa o komercijalnim komunikacijama. Podsjećanja radi, Kodeks o komercijalnim komunikacijama propisuje da je trajanje televizijskog oglašavanja i teletrgovine za komercijalne televizijske stanice najviše 12 minuta po satu emitovanog programa – obrazložio je RAK.

Novčana kazna u iznosu od 5.000 KM izrečena je RTRS televiziji za utvrđeno “kršenje člana 5. stav (6) Pravičnost i nepristrasnost i člana 6. Pravo na odgovor, stavovi (1) (3) AVM Kodeksa.

– Agencija je po uloženom prigovoru osnivača Muzeja ratnog djetinjstva, izvršila analizu „Dnevnika 2“ emitovanog dana 05.02.2018. godine. Utvrđeno je da su u navedenom prilogu iznijeti vlastiti komentari autorke priloga koji nisu bili odvojeni od vijesti. Takođe, RTRS je odbila zahtjev za objavu dostavljenog demanta osnivača Muzeja ratnog djetinjstva, gospodina Halilovića – navedeno je u saopćenju RAK-a.

Možda vam se svidi

NAPOMENA:Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Kakanj-x.com. Portal Kakanj-x.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Kakanj-x.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

avatar