Oglasili se iz BHRT-a nakon što su na svom portalu BiH nazvali ‘državnom zajednicom sastavljenom od dva entiteta’: Razmotrit ćemo obustavu korištenja vijesti novinske agencije SRNA

Popularno

Povezano



Web portal Javnog radio-televizijskog servisa BiH (BHRT) objavio je danas vijest novinske agencije SRNA o parafiranju Dejtonskog mirovnog sporazuma 21. novembra 1995. godine.

No, ono što je SRNA navela u svom tekstu, a BHRT preuzeo bez ikakve izmjene je rečenica “ovim sporazumom stvorena je državna zajednica BiH sastavljena od dva entiteta, Republike Srpske i Federacije BiH, koji su potpisnici svih aneksa”. Ovim povodom su se oglasili sa BHRT-a. Njihovo obraćanje prenosimo u cijelosti:

- Marketing -

– Tekst koji je objavljen na portalu BHRT-a oko obilježavanja 26 godina od zaključivanja Dejtonskog sporazuma novinar portala bhrt.ba prenio je sa agencije SRNA, u kojem je stajalo da je “…stvorena Državna zejednica BiH sastavljena od dva entiteta Republika Srpska i Federacija BiH koji su potpisnici svih aneksa”. S obzirom na to da se ne radi o istini, obavještavamo javnost da je greška odmah ispravljena.

Sporni tekst objavljen na portalu BHRT-a

Poslovodstvo BHRT-a će hitno, u skladu sa pravilnicima BHRT-a, pokrenuti odgovarajući postupak i utvrditi odgovornost i sankcije za ovaj novinarski propust.

Posebno naglašavamo da će se Poslovodstvo BHRT-a odrediti i o čestoj pojavi politizacije vijesti, iskrivljenog i netačnog tumačenja, posebno događaja iz bliske prošlosti BiH, i manipulacije informacijama agencije SRNA – saopšteno je iz BHRT-a.

Naglašavaju da će Poslovodstvo BHRT-a razmotriti i obustavu budućeg korištenja servisa ove novinske agencije.

- Marketing -

Najnovije